تبلیغات
انجمن علمی پژوهشی نگاه سبز - چگونگی بازاریابی محصولات کشاورزی در کشورهای توسعه یافته و مقایسه آن با بازاریابی
 
 
دبیر انجمن
باز هم تو مثل همیشه دل میبری سلام بر همه ایرانیان، سایت قدرتمند علمی تحقیقاتی نگاه سبز "گروه کشاورزی دانشگاه پیام نور اردستان" لحظاتی پر از پیشرفت را در این سایت برای شما ارزومند است امید است با انتقادات و پیشنهادات خود تضمینی بر کیفیت این وبسایت باشید ،،از قبل تشکر مارا پذیرا باشید،،
 
 
ساعت : 11:07 ق.ظ
نویسنده : سجاد توسلی

توسعه بخش کشاورزی در بیشتر کشورهای دنیا، نشان می دهد که مسلما دیگر نمی توان محصولات تولیدی این صنعت زیربنایی را مانند سابق به بازارهای هدف فرستاد، .چرا که با افزایش بازارهای مصرف،فاصله گرفتن مصرف کننده از مراکز تولیدی نیز (قاره ای به قاره دیگر ویا از کشوری به کشوری) بیش از پیش شده است. از طرفی نیز چون مردم نسبت به اقلام خوراکی و آشامیدنی خود آگاهی های بسیار زیادی نسبت به قبل پیدا کرده اند، محصولاتی که در شرایط مطلوب نگهداری نشده باشند ویا به جهت افزایش ضایعات همراه، از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند قادر نخواهند بود از بازارپسندی مناسبی نیز بهره مند شوند.مسلما در فضای رقابتی که در جهان وجود دارد کشورهایی قادر خواهند بود استوارتر از گذشته به حرکت خود ادامه دهند که شرایط را به خوبی درک کرده و سیاستهای لازم را در نظر بگیرند. کشور ایران علیرغم همه پتانسیل ها در خصوص ارائه محصولات با کیفیت کشاورزی پیشرفت آنچنانی را نداشته است و مادامی که این روند به همین منوال ادامه پیدا کند هر روز شاهد افت شدیدی در شاخه های مختلف این صنعت مولد ولی مظلوم خواهیم بود.


توجه: مطلب فوق بصورت word 2007 و با فرمت docx می باشد.

 

دانلود:

http://persiandrive.com/160257

http://persiandrive.com/160257


 



دیدگاه شما برای نگاه سبز
What is the tendon at the back of your ankle? دوشنبه 16 مرداد 1396 04:01 ب.ظ
I love your blog.. very nice colors & theme.
Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz respond as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from.
cheers
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر